سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روایت «سردار سلیمانی» از تحولات سوریه

بسمه تعالی
فرمانده سپاه قدس گفت: باید در رفتار خود حقیقت شیعه بودن را نشان دهیم و به دنبال شیعه کردن دیگران نباشیم چرا که به طور طبیعی حقیقت شیعه تاثیرهای به‌سزایی دارد.
به گزارش ایسنا سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس عصر چهارشنبه در نشست مقدماتی جوانان و بیداری اسلامی گفت: پس از وقوع حادثه 11 سپتامبر، کشورهای غربی به دنبال مرعوب کردن کشورهای اسلامی بودند. آن‌ها از طریق سازمان ملل متحد و دیگر سازمان‌های بین‌المللی تلاش کردند که کشورهای دیگر را با اهداف خود همراه کنند و آن‌ها را برای همراهی در جنگ عراق و افغانستان تحت فشار قرار دادند.

سلیمانی با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله با رژیم صهیونیستی اظهار کرد: این پیروزی خارج از تصور آمریکایی‌ها بود، در واقع حزب‌الله پس از این پیروزی از چارچوب تهدید‌شونده به چارچوب تهدید‌کننده و بازدارنده تبدیل شد و به عبارتی دیگر جنگ 33 روزه در داخل رژیم صهیونیستی اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه قدس ادامه داد: در جنگ 22 روزه نیز که در مرز مصر اتفاق افتاد، رژیم صهیونیستی بار دیگر شکست خورد. این دو پیروزی حزب‌الله و دو شکست آمریکا در عراق و افغانستان باعث شد که در نظرسنجی‌های انجام شده تا سال 2006 میزان نارضایتی از آمریکا در منطقه به 85 درصد برسد و بر همین اساس حرکت به سمت اسلامیت شکل گرفت.

او درباره تحرک جدید اسلامی به وجود آمده در منطقه گفت: این تحرکات رفته رفته اسلامی‌تر شده و مثل انقلاب اسلامی ایران با مرور زمان شکل خود را پیدا می‌کنند.

سلیمانی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر مبنای یک نیاز این کنفرانس بین‌المللی را برگزار می‌کند. دشمن از روند تحولات غافلگیر شده است و حتی ایران این قابلیت را دارد که این حرکت را ضد دشمن سوق دهد. این در حالی است که این قابلیت در اردن و نه در ترکیه وجود دارد، اما جمهوری اسلامی ایران این قابلیت را دارد که حرکت را سازمان‌دهی و باعث تشکیل حکومت‌های اسلامی در جهت مبارزه با استکبار شود.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند این میدان را برای جمهوری اسلامی ایران تنگ کرده و هزینه‌های بسیاری را بر کشورمان تحمیل کنند، اما این اجلاس فرصتی است برای این‌که هزاران جوان موثر در تحرکات بیداری اسلامی به ایران سفر کرده و بدین شکل از حساسیت ایران‌هراسی کاسته شود. جوانان کشورهای دیگر با حضور در ایران می‌توانند یک حکومت اسلامی بر پایه دین را از نزدیک حس کنند.

فرمانده سپاه قدس با بیان این‌که اجلاس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی تبلیغاتی نیست، ادامه داد: برگزاری این اجلاس می‌تواند به جوانان کشورهای دیگر نشان دهد که چگونه می‌توان بر اساس یک حکومت دینی، توسعه صنعتی و دموکراسی را ایجاد کرد.

وی گفت: ایران اولین و تنها کشوری است که توانسته از هجوم غرب و رژیم صهیونیستی در امان بماند. هم‌چنین ایران در دنیای امروز گسترده‌تر شده است و مرزهای فرهنگی‌اش توسعه پیدا کرده است.

سلیمانی افزود: ایران در جنوب لبنان و عراق نیز حضور دارد. در واقع این مناطق به نوعی تحت تاثیر عملکرد و تفکر جمهوری اسلامی ایران هستند.

او با بیان این‌که توجه به رفتار به عنوان دیپلماسی عمومی در اجلاس بین‌المللی جوانان و بیداری اسلامی بسیار حایز اهمیت است، اظهار کرد: باید در رفتار خود حقیقت شیعه بودن را نشان دهیم و به دنبال شیعه کردن دیگران نباشیم، به طور طبیعی حقیقت شیعه می‌تواند تاثیرات به‌سزایی داشته باشد. همان‌گونه که جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از موارد به پیروزی رسیده است و این موضوع باعث برداشت صحیح از ایران می‌شود. در واقع نباید از دروغ و مبالغه درباره‌ حکومت اسلامی ایران استفاده کرد؛ زیرا به اندازه کافی حقیقت وجود دارد که بتواند باعث شناخت کامل شود.

فرمانده سپاه قدس در پاسخ به سوالی درباره‌ تحولات سوریه گفت: مردم سوریه و قومیت‌ها به طور کامل طرفدار حکومت هستند و در اهل سنت نیز بخش مهمی از مردم به تحولات سوریه و دخالت غرب با نگرانی نگاه می‌کنند. هم‌چنین تحرکات اغلب در سوریه در شهرها نبوده است بلکه در روستاها بوده و ادامه دارد. این در حالی است که طرفداران معارضه نتوانستند یک تجمع میلیونی در اعتراض به حکومت بشار اسد ایجاد کنند و پس از ورود ناظران اتحادیه عرب به سوریه باز هم در این کشور اتفاقی نیفتاد. بنابراین مرض سوریه مرضی نیست که حکومت آن را از بین ببرد.

سلیمانی درباره‌ عملکرد اخوان‌المسلمین خاطرنشان کرد: گروه‌های اخوان‌المسلمین در سراسر جهان اسلام پراکنده بوده و بر اساس مفروضات و نیازمندی‌های هر کشوری شکل گرفته است و فرهنگ‌های متفاوتی از یکدیگر دارند به گونه‌ای که گروه اخوان‌المسلمین سوریه با گروه اخوان‌المسلمین مصر متفاوت است، اما اخوان‌المسلمین مرکزی بیش‌تر نقش هماهنگی و رفع اختلا‌ف‌ها دارد.

او اضافه کرد: اخوان‌المسلمین تاکنون فراز و فرودهایی در عملکرد خود داشته است. در روند تحولات بیداری اسلامی برای این‌که با غرب مواجه نشود ملاحظاتی داشته است و این ملاحظه‌ها در ارتباط خود با جمهوری اسلامی ایران نیز مشاهده می‌شود، زیرا این گروه نگران بود که به اتهام ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هجمه‌ غرب بر رویش افزایش پیدا کند. اما هرچه اخوان‌المسلمین به حکومت نزدیک می‌شود به همان اندازه، هم در داخل و هم در خارج به اسلامیت نزدیک‌تر می‌شود، با این حال هنوز برای اظهارنظر قطعی در این‌باره زود است.

فرمانده سپاه قدس درباره‌ سفر اخیر الغنوشی، رهبر اسلام‌گرای تونس به قطر، گفت: از ابتدا تحولات بیداری اسلامی قطر سعی کرده است حمایت خود را از کشورهای در حال تحول از طریق رسانه و حمایت‌های مالی نشان دهد و این سفر نیز در همین راستا انجام گرفته است.

سلیمانی در پاسخ به سوالی درباره‌ اخبار منتشر شده مبنی بر ارتباط وی با مقامات آمریکایی گفت: آن‌چه که از سوی جلال طالبانی در رسانه‌ها منتشر شده واضح نبود، اما همواره هشدارهایی درباره پیامدهای اقدامات آمریکایی‌ها به آن‌ها داده می‌شود.

وی در پایان اظهاراتش درباره‌ طرح ترور وی در سنای آمریکا اظهار کرد: خدا کند آمریکایی‌ها این کار (ترور) را انجام دهند. 
Bookmark and Share


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/29ساعــت 8:6 صبح تــوسط عباس | نظر
عتیقه (گفت و شنودکیهان)

بسمه تعالی

عتیقه (گفت و شنود)

گفت: فرح پهلوی در مصاحبه ای گفته است؛ «خوشحالم که گروه های اپوزیسیون به تدریج متوجه شده اند که فرزندم رضا پهلوی شایسته ترین فرد برای اداره کشور است»!
گفتم: راست میگه! از قدیم و ندیم گفته اند علف باید به دهن بزی شیرین بیاد!
گفت: بیوه شاه می گوید در یکی از محافل که تعدادی از اعضای گروه های مختلف اپوزیسیون در آن حضور داشتند به نظرات من توجه زیادی شده بود.
گفتم: به نظرات او یا به ثروت افسانه ای که از کیسه ملت غارت کرده و با خود برده اند.
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: در یک مجلس میهمانی، پیرزنی از یک آقا که به او خیره شده بود پرسید؛ ببخشید! شغل شما چیست؟ و یارو جواب داد «عتیقه فروش»!


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/29ساعــت 7:45 صبح تــوسط عباس | نظر
پیشنهاد عجیب ضد انقلاب به هاشمی رفسنجانی

بسمه تعالی

پیشنهاد عجیب ضد انقلاب به هاشمی رفسنجانی (خبر ویژه)

مواضع انتقادبرانگیز و دو پهلوی آیت الله هاشمی رفسنجانی در ایام فتنه 88 آنقدر ادامه دار شده که محافل ضدانقلاب که پیش تر در جبهه مخالفان سرسخت وی قرار داشتند، به راحتی آرزوهای عجیب و غریب خود را در قالب پیشنهاد به آقای هاشمی ارائه می دهند.
در همین راستا یکی از سایت های اپوزیسیون، در مطلبی با انتقاد از روند انتخاب رئیس جدید دانشگاه آزاد، آن را عجیب دانسته و از آقای هاشمی خواسته است که به طور علنی به این موضوع اعتراض کند.
سایت خودنویس در پیشنهادی عجیب به آقای هاشمی، نوشته است: از تهران کوچ کرده تا حساسیت ها نسبت به شما کم شود، و در مکان مناسبی از باقیمانده عمر لذت ببرید.
این سایت ضدانقلاب خود را در مقام دلسوز خانواده هاشمی قرار داده و افزوده است: گوشه گیری شما لازم نیست با هیاهو باشد، که ممکن است مورد حاشیه سازی دوست و دشمن قرار گیرد. کافی است در جایی زیرلبی و به نرمی بگوئید که اگر رهبری فرزانه صلاح بدانند ترجیح می دهید از حوزه هایی دور بمانید و فرصت خدمت به دیگران که با انرژی تر هستند داده شود. یکی-دو جلسه ای هم به بهانه کسالت در مجمع حاضر نشوید. به همین راحتی!
این سایت اجرای این اقدام را تنها شرط «پیروز شدن» آقای هاشمی توصیف کرده است.
جهان نیوز نوشت: به نظر می رسد مواضع سوال برانگیز و گاه سکوت آقای هاشمی موجب مهیا شدن زمینه برای طرح ادعاها و مواضع عجیب اپوزیسیون شده است؛ رویدادی که برچیده شدن آن نیازمند موضع قاطع و صریح رئیس مجمع تشخیص علیه فتنه گران است.


+ نوشته شـــده در پنج شنبه 90/10/29ساعــت 7:38 صبح تــوسط عباس | نظر
جزئیات ترور شهید احمدی درعملیات گام به گام موساد

بسمه تعالی

جزئیات ترور شهید احمدی درعملیات گام به گام موساد

اکونیوز:در حالی که مقامات رژیم صهیونیستی منکر دست داشتن خود در ترور دانشمند هسته ای ایران شده اند، یک رسانه انگلیسی به نقل از یک مقام صهیونیست از جزئیات عملیات موساد برای ترور شهید احمدی روشن موسوم به «گام به گام» پرده برداشت.

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از روزنامه ساندی تایمز انگلیس از جزئیات ترور دانشمند هسته ای ایران توسط سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی(موساد) پرده برداشت.
این روزنامه با اشاره به آخرین ساعات زندگی احمدی روشن به نحوه پیگیری و برنامه ریزی و عملیات انفجار خودروی این شهید دانشمند از سوی مزدوران سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی پرداخته است .
این روزنامه انگلیسی به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی که خواست نامش فاش نشود، نوشت: مأموران موساد در پس عملیات ترور مصطفی احمدی روشن، دانشمند هسته ای ایران موسوم به عملیات "ترور گام به گام" قرار دارند.
به نوشته این روزنامه، این مقام اسرائیلی، به جزئیات عملیات سری موساد موسوم به گام به گام و آخرین ساعات زندگی دانشمند هسته ای ایران اشاره می کند.
این مقام به روزنامه گفت: این عملیات باید با کمترین خطا اجرا می شد به طوری که خطر جانی برای عاملان ترور نداشته باشد.
بر اساس گزارش این روزنامه، گروههای کوچکی از مأموران موساد چندین موقعیت در تهران را رصد کردند و زیر نظر گرفتند.
این روزنامه به نقل از این منبع صهیونیست نوشت: ماهها جمع آوری اطلاعات و آموزش تیم ترور طول کشیده است.
بر اساس این گزارش، مأموران موساد، تحرکات احمدی روشن را از اتاق کنترل در یک مکان سری که چندان از منزلش دور نبود، تحت نظر داشتند و برای جاسازی ماده منفجره چندین بار آن را کنترل کردند.
این گزارش می افزاید: راننده خودرویی که احمدی روشن را سوار کرده بود، خودرو پژو خود را برای حرکت آماده کرده است، اندکی پیش از ساعت هشت صبح، یکی از مأمورانی که منطقه را زیر نظر داشت، اعلام کرد دانشمند هسته ای خارج شد و همان موقع فرمانده گروه موساد تصمیم نهایی را به کسانی که با موتورسیکلتهای خود در یک پارکینگ مخفی شده بودند، اعلام کرد.
این روزنامه تصریح می کند که مأموران موساد پس از آنکه خودروی دانشمند هسته ای ایران را پیدا کردند و از هویت وی مطمئن شدند، ساعت هشت و بیست دقیقه صبح موتورسواران هنگام عبور از کنار خودروی شهید احمدی ،بمب مغناطیسی را به خودروی وی چسباندند و به سرعت از محل دور شدند که این بمب پس از 9 ثانیه منفجر شد و به شهادت احمدی روشن انجامید، در حالی که راننده خودرو هم به شدت زخمی شد و پس از انتقال به بیمارستان درگذشت.
خاطر نشان می شود مقامات آمریکایی و صهیونیستی منکر دست داشتن خود در ترور دانشمند هسته ای ایران شده اند، این در حالی است که بر خلاف ادعاهای واهی آمریکایی و صهیونیستها، اظهارات صریح اخیر رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه سال جاری میلادی، سال حوادث ناخوشایند برای ایران خواهد بود و همچنین اظهارات یک مقام صهیونیست در سایت وزارت خارجه رژیم اشغالگر قدس که خواستار ادامه گزینه ترور و تحریم برای متوقف کردن برنامه هسته ای صلح آمیز ایران شده بود و بلافاصله از روی سایت حذف شد، نشان می دهد که رژیم صهیونیستی با همدستی آمریکا با این اقدامات تروریستی و ناجوانمردانه در کنار برخی کشورهای منطقه و عناصر خیانتکار داخلی یک ائتلاف شوم و نامقدس علیه ملت ایران تشکیل داده و درصدد انتقامجویی برآمده اند تا به زعم خود، پیشرفت هسته ای ایران را متوقف کنند.
شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت نطنز بود که صبح روز چهارشنبه 21 دی در عملیاتی تروریستی به شهادت رسید. این در حالی است که بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی اخیرا با شهید احمدی روشن ملاقات داشته اند. رسانه ها پیش از این خبر داده بودند که نام دانشمندان هسته ای ایران که در ماه های گذشته به شهادت رسیده اند در لیست تحریم شورای امنیت سازمان ملل بوده و انتشار این فهرست توسط منابع غربی بهترین رانت اطلاعاتی به گروه های تروریستی برای شناسایی و ردیابی دانشمندان ایرانی است. 
انتهای پیام//


+ نوشته شـــده در سه شنبه 90/10/27ساعــت 7:57 صبح تــوسط عباس | نظر
وزارت ارشاد رسما هاشمی رفسنجانی را جزءفتنه گران دانست

پروژه عالیجانب سیاه پوش در حالی در آستانه انتخابات کلید خورده است که 12 سال قبل در آستانه انتخابات مجلس ششم، پروژه عالیجناب سرخ پوش از سوی اصلاح طلبان تندرو با محوریت اکبر گنجی برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و در این پروژه وی بعنوان مرد پشت صحنه قتلهای زنجیره ای معرفی گردید...

 

 وزارت ارشاد به کتابی که آیت الله هاشمی رفسنجانی را با تصویری سیاه بعنوان چهره اصلی فتنه معرفی کرده است مجوز داد.

به گزارش خبرنگار «بازتاب»؛ اخیرا کتابی  با نام گروه 1+5 نوشته امیر قنبری? موفق به کسب مجوز وانتشار توسط وزارت ارشاد شده است که میرحسین موسوی، مهدی کروبی، یوسف صانعی ،سید محمد موسوی خوئینی ها و سید محمد خاتمی را بعنوان سران فتنه 88 معرفی کرده و اکبر هاشمی رفسنجانی را بعنوان محور و چهره پشت پرده فتنه پرداخته است.

روی جلد این کتاب تصویر اسامی فوق درگیر در حوادث سال 1388 با تصویری سیاه از آقای هاشمی رفسنجانی کار شده است.

این در حالی است که کتاب سراسر نقد آقای هاشمی بوده و عملا این می کوشد رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را بعنوان چهره اصلی و پشت پرده حوادث پس از انتخابات نشان دهد.

انتخاب نام گروه 5+1 که یادآور گروه مذاکره هسته ای 6 کشور آمریکا ،انگلیس،فرانسه روسیه ،چین و آلمان با ایران می باشد با هدف وابسته نشان دادن چهره های مذکور انجام شده است.

بنابر قانون، وزارت ارشاد بایستی طرح جلد کتاب را مورد تایید قرار دهد.

به نظر می رسد پروژه عالیجانب سیاه پوش در حالی در آستانه انتخابات کلید خورده است که 12 سال قبل در آستانه انتخابات مجلس ششم، پروژه عالیجناب سرخ پوش از سوی اصلاح طلبان تندرو با محوریت اکبر گنجی برای تخریب آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد و در این پروژه وی بعنوان مرد پشت صحنه قتلهای زنجیره ای معرفی گردید.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 9:18 عصر تــوسط عباس | نظر
اسامی 32 نماینده فعلی رد صلاحیت شده

32 نماینده فعلی مجلس در مرحله اول و توسط هیئت های اجرایی رد صلاحیت شدند.

 به گزارش خبرنگار بولتن نیوز، امروز در راه رو های مجلس شنیده شد که بیش از 40 نماینده فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند.

خبرنگار بولتن توانست اسامی 32 نماینده را بدست بیاورد که این اسامی به شرح زیر است.

   1.      علی مطهری نماینده تهران

2.      حمید رضا کاتوزیان نماینده تهران

3.      فاطمه آجرلو نماینده کرج

4.      علی عباسپور نماینده تهران

5.      علی رضا محجوب نماینده تهران

6.     جلال محمود زاده نماینده مهاباد

7.     نادر قاضی پور نماینده ارومیه

8.     سلیمان جعفر زاده نماینده ماکو

9.     سید فاضل موسوی نماینده خدابنده

10.   علی زنجانی نماینده نقده

11.   عبدالجبار کرمی نماینده سنندج

12.   سید عماد حسینی نماینده قروه

13.   امین شعبانی نماینده سنندج

14.   داوود محمدجانی نماینده آباده،بوانات،خرم بید

15.   رضا علیزاده نماینده ورزقان

16.   سید مهدی صادق نماینده آستانه

17.   یونس اسدی نماینده مشکین شهر

18.   وکیل سپه نماینده پارس آباد

19.   مصطفی متور زاده نماینده خرمشهر

20.   علی اصغر حسنی نماینده خنج

21.   حسن ضابطی نماینده نطنز

22.   فرهاد دلق پوش نماینده آستارا

23.   حیات مقدم نماینده ماهشهر

24.   موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد

25.   داریوش قنبری  نماینده ایلام

26.   قدرت الله علیخانی نماینده قزوین

27.   اقبال محمدی نماینده مریوان

28.   انوشیروان محسنی بند پی نماینده نوشهر و چالوس

29.   پیمان فروزش نماینده زاهدان

30.   غلام حسین اهری نماینده اهر

31.   مجید نصیر پور نماینده سراب

32.    سید احمدرضا دستغیب نماینده شیراز

لازم به ذکر است که این رد صلاحیت ها در مرحله اول  و توسط هیات های اجرایی انجام شده و طبق قانون، حق اعتراض و رسیدگی مجدد وجود دارد و در نتیجه احتمال این که تعدادی از این رد صلاحیت ها بررسی و برای ورود به مرحله رسیدگی شورای نگهبان تایید شوند وجود دارد و در مرحله بعدی نیز شورای نگهبان صلاحیت نامزدها را با وقت و حوصله کافی رسیدگی خواهد کرد.

صفرعلی براتلو رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه 1066 نفر داوطلب استان تهران برای انتخابات مجلس نهم ثبت نام کرده اند اظهار داشت: از این تعداد، 747 نفر در استان تهران تایید صلاحیت شدند


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 9:6 عصر تــوسط عباس | نظر
لیست جداگانه جبهه پایداری در تهران

بسمه تعالی

علی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری گفت: به طور حتم به دلیل وجود پاره ای از اختلافات و عدم رسیدن به توافق نهایی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در تهران و برخی کلان شهر های بزرگ، لیست مشترک ارائه نخواهند داد.
‌به گزارش مشرق ، روزنامه کیهان نوشت:

علی محمد بزرگواری عضو جبهه پایداری گفت: به طور حتم به دلیل وجود پاره ای از اختلافات و عدم رسیدن به توافق نهایی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در تهران و برخی کلان شهر های بزرگ، لیست مشترک ارائه نخواهند داد.

وی افزود: این دو جبهه سعی خواهند کرد در شهرستان ها در قالب یک لیست مشترک نمایندگان خود را برای ورود به مجلس نهم معرفی کنند.

عضو جبهه پایداری، خاطرنشان کرد: اسماعیل کوثری به عنوان رایزن مابین جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری درصدد حل اختلافات میان این دو جبهه است و امیدواریم تا زمان شروع انتخابات این امر میسر شود.


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 5:17 عصر تــوسط عباس | نظر
چه کسانی برخلاف توصیه آیت الله مهدوی کنی تخریب میکنند؟

بسمه تعالی
در شرایط حساس فعلی برخی بزرگان دینی که قابل احترام برای همه مردم و مومنین هستند، احساس وظیفه کردند و از باب ارشاد و دلسوزی به میدان آمدند تا علاوه بر اینکه مانع نفوذ منحرفین و فتنه گران در جریان اصولگرایی شوند، ارشادات و توصیه های لازم را نیز خطاب به نیروهای انقلاب داشته باشند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، در این میان بزرگانی چون حضرت علامه مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی بیش از دیگران وارد گود شده اند و همواره تذکرات و توصیه های لازم را خطاب به عموم و اعضای جبهه های نزدیک به خود می نمایند.

البته هیچ یک از این دو بزرگوار خدایی نکرده خود را جای ولایت یا مراجع عظام تقلید ننشانده اند تا به دیگران حکم لازم الاجرا نمایند بلکه صرفا از روی وظیفه شرعی و انقلابی خود و در حد بضاعت و تشخیص شان، ارشادات و توصیه های لازم را می نمایند و قطعا هیچ توقعی هم ندارند که مردم و دیگران به فرمایشات آنها بی چون و چرا عمل نمایند.

اینکه برخی رسانه ها از قول جناب آقای عسکراولادی گفته اند : بعد از رهبری؛ نظر آیت الله مهدوی کنی حجت است" هیچ توجیه و جایگاه عقلی و شرعی بر آن مترتب نیست و قطعا حضرت آیت الله مهدوی کنی نیز اینگونه دیدگاهی ندارد زیرا بعد از نظر ولایت مردم تنها از مرجع تقلید خود و یا نمایندگان آن بزرگواران حرف شنوی دارند و سایر نظرات از باب ارشاد و توصیه می باشد و قطعا در برخی موارد نیز می تواند برای عده ای که در شک و تردید هستند، از باب اعتنا به سخن عالمان عادل، حجت محسوب شود امّا اینکه بعد از رهبری صرفا نظر آیت الله مهدو ی کنی حجت باشد؛ از ادعاهایی است که شخص حضرت آیت الله مهدوی کنی نیز معتقدین به آن را منحرف می داند.

حضرت علامه مصباح یزدی اخیرا صریحا اعلام فرموده اند که لیدر همه ما تنها مقام معظم رهبری است و این بدین معناست که ایشان هیچ گاه از مردم توقع اطاعت پذیری بی چون و چرای عقلی و شرعی از خود ندارند مگر آنجا که بدستور ولی امر مسلمین بر امری منصوب شوند.

علامه مصباح یزدی در عموم دیدارهای اخیر ضمن تاکید بر امر وحدت از دوستان جبهه پایداری خواسته است به هیچ وجه اجازه نفوذ ساکتین و مردودین فتنه و همچنین نیروهای انحرافی در جریان اصولگرایی را ندهند و با هیچ توجیه و بهانه ای با خواص بی بصیرت از در دوستی وارد نشوند که به نظر می آید بزرگان جبهه پایداری به این توصیه عمار پایداری تا کنون جامه عمل پوشانده اند و به سخنان و توصیه های پدر معنوی خویش عمل نموده اند.

از سوی دیگر حضرت آیت الله مهدوی کنی رئس محترم مجلس خبرگان رهبری نیز هدایت و ارشاد جمع دیگری از دوستان اصولگرا را برعهده گرفته است و در مناسبتهای مختلف توصیه های به همه اعضای جریان اصولگرایی نموده اند که به نظر می رسد برخی از کسانی که ادعای حرف شنوی از این عالم بزرگوار را دارند، به هیچ وجه رهنمودهای وی را جدی نگرفته و قصد عملی کردن آنرا نداشته و ندارند.

حضرت آیت الله مهدوی کنی در بخشی از بیانیه 9 دی خود صریحا اعلام کردند:

اینجانب ضمن تبریک به بصیرت الهی ملت مسلمان ایران و بزرگداشت یوم الله 9 دی نکاتی را در زیر یادآور می شوم:

1- حوادث تلخی در سال 88 به مناسبت دهمین دوره رقابت‌های ریاست جمهوری به وقوع پیوست، عده‌ای با عبور از خطوط قرمز نظام به ملت و رهبری مظلوم انقلاب بی‌مهری کردند و متاسفانه با دشمنان قسم خورده نظام همصدا شدند. این‌ها کید و مکر شیطان بزرگ را نادیده گرفتند و در زمین دشمن بازی خطرناکی را علیه امنیت و مصالح ملی آغاز کردند که هنوز آن را خاتمه نداده‌اند.

اینجانب از باب خیرخواهی به آن‌ها می‌گویم تا فرصت باقی است به دامن ملت برگردند و روز 9 دی را روز بازگشت به مردم و انقلاب بدانند.

2- از همان ابتدای فتنه سال 88 معلوم بود که ولایت فقیه و موجودیت انقلاب اسلامی هدف اصلی دشمنان قرار گرفته است همین مهم کافی بود که برخی می‌فهمیدند موضوع جنگ نرم دشمن علیه نظام جدی است و از همراهی با نامحرمان انقلاب پرهیز می‌کردند، اما علی‌رغم هشدارهای مقام معظم رهبری عده‌ای با ژنرال‌ها و افسران جنگ نرم دشمن همراهی کردند و از سوی مردم لقب ساکتین و مردودین را گرفتند. مردم قصور آنان را فراموش نکرده‌اند به همین دلیل در راهپیمایی عظیم 9 دی تبری خود را از آنان اعلام کردند.

ایشان در بخش دیگری از این بیانیه تاکید کردند: حرف اصلی ملت ایران در روز 9 دی از زبان جوانان پاکباخته و شجاع این مرز و بوم اعلام شد. حرف این بود که تا جان داریم پای اسلام، انقلاب، امام و رهبری ایستاده‌ایم و شرارت دشمن را به هر شکلی که باشد – چه سخت و چه نرم- دفع خواهیم کرد.

در این بیانیه حضرت آیت الله مهدوی کنی صریحا اعلام کرده اند که برخی ساکتین فتنه هنوز هم در زمین دشمن بازی می کنند و به فتنه گریهای خود خاتمه نداده اند از همین رو حرف ملت ایران در 9 دی این بود که که شرارت دشمن اعم از سخت و نرم را دفع خواهد کرد.

امّا برخی از اعضای جبهه متحد اصولگرایان نه تنها حاضر به مرزبندی شفاف با فتنه گران و ساکتین فتنه وطرد آنها از جبهه خودی نشده اند بلکه صریحا به دفاع و توجیه عمکلرد آنها پرداخته اند.

ساکتین و مردودین فتنه که هنوز به فتنه گریها و بازی کردنهایشان در زمین دشمنان نظام و انقلاب خاتمه نداده اند نه از حضرت علامه مصباح یزدی حرف شنوی دارند و نه از حضرت ایت الله مهدوی کنی و این امر عجیبی نیست زیرا که آنان ننگ مقابله با ولی امر مسلمین جهان را در کارنامه خویش دارند و ابن ملجم و عمروعاص و معاویه همگی از یک کرباسند و ساده لوحی است اگر کسی به مسجد رفتن ابن ملجم در سحرگاه نوزدهم ماه مبارک رمضان را دلیلی بر زهد و دینداری آن جرسومه فساد بداند.

موضوع دیگری که اخیرا حضرت آیت الله مهدوی کنی به آن اشاره کرده اند، بحث نهی از تخریب نیروهای انقلاب و رعایت به اخلاق در رقابتهای انتخاباتی می باشد که این امر نیز متاسفانه از جانب برخی اعضا و رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان تاکنون نادیده گرفته شده است.

آیت الله مهدوی کنی در ادامه تلاشهای مستمر خود در جهت ایجاد وحدت و همگرای میان نیروهای انقلاب، گروهها و احزاب را از تخریب نهی کرده و همگان را به رعایت اخلاق در رقابتهای انتخاباتی فراخواندند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در حاشیه مراسم بزرگداشت حاج ملا علی کنی، با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مردم در انتخابات بیایند و نمایندگانشان را انتخاب کنند و توجه کنند که اگر کنار بروند نتیجه‌ای نخواهند گرفت.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز؛ همچنین در پاسخ به این پرسش که "آخرین پیام‌تان به جبهه پایداری چیست؟" گفت: توصیه ما این است که بیایند و با هم باشیم و اگر هم رقابت می‌کنیم، یکدیگر را خراب نکنیم.

از آنجا که امر به اخلاق مداری توصیه صریح دین مقدس اسلام و عقول سالمه می باشد، این اظهارات متین و بجای حضرت آیت الله مهدوی کنی از همان ابتدای امر از سوی دوستان جبهه پایداری انقلاب اسلامی مورد توجه قرار گرفته بود که تاکید دیگر بار حضرت آیت الله مهدوی کنی بار مسئولیت و دقت همه دوستان جریان اصولگرایی را بیش از پیش می کند.

علی رغم بداخلاقی و بی تقوایی برخی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایی در تخریب و شایعه پراکنی علیه نیروهای دلسوز و ارزشی کشور در جبهه پایداری انقلاب اسلامی، این بزرگواران هیچگاه حاضر به مقابله به مثل نشدند و راه اخلاقی مورد تاکید حضرت آیت الله مهدوی کنی را که دستور صریح دین مقدس اسلام و همه بزرگان دینی نیز می باشد را در پیش گرفتند امّا برخی رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان که در شعار خود را پیرو بزرگان دینی می دانند از هیچ لجن پراکنی و تخریبی کوتاهی نکردند و از آنجا که این رسانه ها هیچ نقطه سیاه و حتی خاکستری در کارنامه اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی پیدا نکردند، سعی در شایعه پراکنی و سیاه نمایی به سبک منافقین پرداختند.

در این میان رسانه های حامی ساکتین فتنه پیشگام بوده اند. یکی از سایتهای خبری منسوب به شهردار تهران با تحریف مصاحبه برخی بزرگان و نخبگان کشور و شایعه پراکنی در راستای اهداف دشمنان نظام و انقلاب از هیچ تهمت و تخریبی کوتاهی نکرد. موضوع "گرین کارت" آقا تهرانی که حتی با واکنش حجت الاسلام نواب از اعضای جبهه متحد اصولگرایان مواجهه شد ، بحث یکی دانستن جبهه پایداری با جریان انحرافی ( با اینکه اولین کسانی که به افشاگری علیه جریان انحرافی اقدام نمودند و حتی با حضور در مناظره تلویزیونی به انتقاد از این جریان اقدام نمودند، اعضای جبهه پایداری و پدر معنوی این جبهه انقلابی بوده اند) و ...

رسانه منسوب به باهنر: جریان انحرافی و جبهه پایداری از حامیان خانه نشینی احمدی نژاد!

یکی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان که منسوب به محمدرضا باهنر می باشد و توسط اعضای جامعه مهندسی به روز می شود، تنها چند ساعت بعد از توصیه های آیت الله مهدوی کنی به رعایت اخلاق و عدم تخریب نیروهای انقلاب، در یک دهن کجی آشکار و شیطنت آمیز به نوعی جریان انحرافی و اعضای جبهه پایداری را از حامیان خانه نشینی احمدی نژاد معرفی کرد و نوشت:"آنچه در ذیل می آید موضع جریانات سیاسی اصلی کشور به ماجرای یازده روز خانه نشینی رییس جمهور است.
 
 

+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 11:25 صبح تــوسط عباس | نظر
دفاع جالب ملکه هلند از حجاب + عکس

بسمه تعالی
" بئاتریکس" ملکه هلند در هنگام دیدار از اماکن مقدس دینی در کشورهای امارات و عمان، روسری بسته بود.
ملکه هلند انتقاد افراط گرایان راستگرا از وی درباره داشتن حجاب در بازدید از اماکن دینی در امارات و عمان را رد کرد و این انتقادات را " مهمل " توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری هلند، " بئاتریکس" ملکه هلند در هنگام دیدار از اماکن مقدس دینی در کشورهای امارات و عمان، روسری بسته بود.

"خرت فیلدرز" رهبر حزب ضداسلامی "آزادی" در هلند  پیش از این در پارلمان این کشور به شدت  از بستن روسری و داشتن توسط حجاب ملکه هلند انتقاد کرده بود.


"یوری روزنتال" وزیر خارجه هلند هم گفت که داشتن حجاب توسط ملکه به نشانه احترام به سنت های اسلامی در دو کشور عمان و امارات صورت گرفت.

ملکه هلند در سفر به این دو کشور عربی ساحل خلیج فارس، ویلیام الکساندر ولیعهد و عروسش ماکسیما را همراه داشت.

بئاتریکس هلند یا ملکه "بئاتریکس ویلهلمینا آرمگارد" متولد 1938 پس از درگذشت مادرش ملکه یولیانا در 1980 به راس قدرت در هلند رسید.



+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 9:29 صبح تــوسط عباس | نظر
اثبات نوکری امریکا(گفت و شنود)

بسمه تعالی

اثبات نوکری امریکا (گفت و شنود)

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: «آلن ایر» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از اقدام مدعیان اصلاحات در تحریم انتخابات قدردانی کرده است.
گفت: ولی تحریم انتخابات را دو ماه قبل، خود آمریکایی ها به مدعیان اصلاحات توصیه کرده بودند.
گفتم: خب! «آلن ایر» هم به خاطر این که مدعیان اصلاحات همراه بامنافقین وسلطنت طلب ها دستورآمریکا را اجراء کرده انداز آنها تشکر کرده است.
گفت: یعنی اینکه مدعیان اصلاح طلب هم مانند منافقین و سلطنت طلب ها به نوکری آمریکا مفتخر شدند؟!
گفتم: شخصی که ادعای شاعری داشت در یکی از محافل ادبی، یک شعر بی سر و ته را خواند و بعد با هیجان از شعر خودش تعریف کرد. به او گفتند؛ رسم آن است که دیگران از شعر یک شاعر تعریف کنند و یارو گفت؛ 30 سال صبر کردم غیر از «زکی» چی شنیدم؟!

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 90/10/26ساعــت 9:10 صبح تــوسط عباس | نظر
   1   2   3   4   5   >>   >