سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از رقص های انتخاباتی تا شور و شعور ایرانی + تصاویر شنیده شده است

شنیده شده است که دخترکانی در این میان همگان را به فیض (!) رسانده اند. مراجع عظام تقلید و برخی از بزرگان نظام صدایشان در آمد و باز هم تذکر دادند اما کو گوش؟! که بعد پیرامون شنوا یا ناشنوا بودنش صحبت کنیم.
بعد از رقص های انتخاباتی دولتی ها حالا نوبت حامیان جناب شهردار است که بعد از افتخار به تکنوکراتی خود، برنامه های به اصطلاح جذاب(!) خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش سرویس " ... تا انتخابات " بی باک، چندی پیش خبر آمد که جشن های نوروزی دولتی ها حسابی گرم بوده است. مراسم 5 ساعته استقبال از نوروز در حضور اعضای هیات دولت و رئیس جمهور و جناب مشایی صبح یکشنبه 20 اسفند در سالن اجلاس سران و با کلی حاشیه های به قول خودشان جذاب (!) برگزار شد.





رئیس جمهور و همرهان به وجد می آیند



میهمانان هم از هرسبدی آمده اند؛ داخلی, خارجی، سینماگر، سیاسی و ...


شنیده شده است که دخترکانی در این میان همگان را به فیض (!) رسانده اند. مراجع عظام تقلید و برخی از بزرگان نظام صدایشان در آمد و باز هم تذکر دادند اما کو گوش؟! که بعد پیرامون شنوا یا ناشنوا بودنش صحبت کنیم.
 
حال حامیان جناب شهردار که سالن اجلاس سرانی را در اختیار ندارند به تکاپو افتاده اند.

بازی در پارک آب و آتش دیگر از یادها رفته و قدیمی شده است!


حامیان شهردار یادشان به برجکشان در تهران می افتاد. 


جشنواره نوروزی ( اشتباها انتخاباتی نخوانید!) برج میلاد تهران در همین محل در حال برگزاری است. 





















+ نوشته شـــده در دوشنبه 92/1/12ساعــت 10:36 صبح تــوسط عباس | نظر
سلام برفاطمه .....دی

 

بسمه تعالی

 

د

نوحه شهادت حضرت فاطمه (س)

 

 

سلام بر فاطمه 

سلام برفاطمه و پدر فاطمه

سلام برفاطمه وشوهر فاطمه

سلام برفاطمه و فرزندان فاطمه

سلام برفاطمهو طفل در راهش

سلام برماه جاودانه علی

سلام برپاره قلب پیامبر

سلام برسرور زنان عالم

سلام برشهیده راه ولایت

سلام برتو زهرایی کهمرگ را به بازی  گرفتی و یک قبیله مرد را شرمسار کردی

و پشت دری که دشمن آتش به پا کرده می ایستی

سینه سپر می کنی تا مسمار در بشکافد قلبت را

تا دشمن را شرمنده تاریخ کنی

نمی هراسی از نعره وظلم دشمن که تا آسمان خدا بی رحم است

می ایستی مردانه به پای علی

تا روی مردان زمانه را سیاه کنی

پهلویت می شکند ...

زانوانت خم می شود...

می افتی بر زمین...

تا حامی علی و ولی خدا وجانشین رسول خدا باشی

 

 


+ نوشته شـــده در دوشنبه 92/1/12ساعــت 8:25 صبح تــوسط عباس | نظر
.تصریح رهبر انقلاب بر ادامه همین مسیر در عین \رفع نواقص و حفظ نق

.بسمه تعالی

انذارهای رهبر انقلاب، تایید منطق سوم تیری ها و سوختن پروژه "ارتجاع گفتمانی"

 

امیر حسین ثابتی

صحبت های رهبر معظم انقلاب در مشهد مقدس، اگرچه حاوی نکات متعددی بود اما توجه در بخش پایانی بیانات ایشان و اشاره به ویژگی های رییس جمهور آینده، می تواند بسیار راهگشا و محل تامل باشد.

ایشان با تشریح ویژگی های کاندیدای اصلح در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 فرمودند: "این را همه بدانند که آنچه ما برای رئیس‌جمهور آینده نیاز داریم، عبارت است از امتیازاتی که امروز وجود دارد، منهای ضعفهائی که وجود دارد."

شاید در وهله نخست، این اظهارات برای مخاطب عادی بنماید  و حتی بتوان حکم داد که این مساله که رییس هر دولتی باید دارای ویژگی های مثبت رییس جمهور قبلی باشد امری طبیعی است، اما با توجه به تفاوت های آشکار نمود یافته در دولت دهم در مقایسه با دولت نهم که در رفتار و گفتار رییس جمهور نیز بگونه ای روشن خود را نشان داده است، اظهارات رهبر معظم انقلاب بسیار معنادار و متفاوت از فرضیه کلیشه ای مورد اشاره می باشد.

تاکید معظم له بر ادامه ویژگی های مثبت و امتیازات دولت فعلی، منهای نقاط ضعف موجود، می تواند قبل از هر چیز به معنای تایید گفتمان عمومی دولتی باشد که با تمام نقاط ضعف خود، برخاسته از "گفتمان سوم تیر" می باشد.

به بیان دیگر، تصریح رهبر انقلاب بر ادامه همین مسیر در عین "رفع نواقص و حفظ نقاط قوت"، نشان می دهد انتخاب ملت در سوم تیر 84 و ترجیح عدالت بر دیگر گفتمان های موجود در آن برهه، اقدامی صحیح و بجا بوده و در این میان تنها باید به رفع نواقص و حفظ نقاط ضعف بود و از "ارتجاع به قبل از سوم تیر" و تغییر گفتمان مورد اشاره ، استنکاف کرد.

این مساله ای است که در انتخابات سال 88 نیز بگونه ای دیگر رقم خورد و انتخاب محمود احمدی نژاد با قریب به 25 میلیون رای، قبل از آنکه رای به یک فرد باشد، رای به ادامه گفتمان سوم تیر 84 بود، به بیان دیگر احمدی نژاد با علم کردن پرچم عدالتخواهی در برابر سه کاندیدای دیگر که گفتمان عمومی آنها ارتباط چندانی با مبانی و اصول انقلاب نداشت، توانست جواز حضور بر مسند ریاست جمهوری را برای 4 سال دیگر از سوی مردم کسب کند و این هیچ گاه نه به معنای بدون اشتباه بودن وی بود و نه به معنای تایید 100% تمام اقدامات صورت گرفته از سوی دولت نهم، بلکه "تایید گفتمان عمومی حاکم بر رفتار و گفتار رییس جمهور و دولت نهم" محسوب می شد.


+ نوشته شـــده در یکشنبه 92/1/11ساعــت 7:44 صبح تــوسط عباس | نظر
+ ل

بسمه تعالی 

+ .....

4 روز و 10 ساعت قبل - آخرین تغییر : [بوستان ادب و عرفان] 4 روز و 9 ساعت قبل


+ نوشته شـــده در یکشنبه 92/1/11ساعــت 7:17 صبح تــوسط عباس | نظر
آیا قالیباف دقیقترین مواضع را درباره فتنه گرفته است!؟ محمد باق

بسمه تعالی
آیا قالیباف دقیق‌ترین مواضع را درباره فتنه گرفته است!؟

 

 محمد باقر قالیباف هفته گذشته باز هم میهمان یک برنامه زنده تلویزیونی در رسانه ملی شد تا این بار به بهانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس به ابراز نظر درباره مسائل جاری کشور بپردازد. این در حالی بود که «دیروز، امروز، فردا» اینبار سنت شکنی کرده و بجای دعوت از میهمان برنامه، به میهمانی مدعو خود رفته بود.

 

به گزارش رجانیوز، اظهارات شهردار تهران در این برنامه زنده تلوزیونی به فتنه 88 هم کشیده شد و او با دفاع تمام قد از عملکرد خود در آن برهه حساس اظهار داشت: "معتقدم نباید کسی رفتارش را به رخ دیگران بکشد که من در حوادث سال 88 عمارگونه رفتار کردم! متاسفانه این به رخ کشیدن امروز خیلی زیاد شده است."
 
قالیباف با اشاره به موضع‌گیری در برابر حوادث سال 88 گفت: "خود من جزو کسانی بودم که اولین صحبتم را در شب دوم یا سوم بعد از انتخابات انجام دادم و الان که مرور می‌کنم می‌بینم دقیق ترین حرف‌ها را هم همان زمان زدم اما ما از شهید بهشتی یاد گرفته ایم که مودب باشیم و به کسی توهین نکنیم."
 
وی بدون اشاره به عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریتش پس از نمازجمعه تاریخی رهبر انقلاب افزود:  "در مورد حوادث آن سال حادثه تلخ زمانی رخ داد که با وجود حضور رهبر انقلاب در نماز جمعه و صحبت‌های ایشان که تکلیف را کاملا روشن کرد برخی باز هم عناد ورزیدند و راهشان را ادامه دادند."
 
شهردار تهران اگرچه این اظهارات را در یک برنامه مرتبط با دفاع مقدس بیان داشت و همواره نیز تاکید داشته که جنگ تحمیلی 8 ساله به عنوان یکی از معیارهای غربال نیروهای انقلابی در تاریخ ثبت شده اما اظهارات وی نشان می دهد وی چندان اعتقادی به اینکه فتنه 8 ماهه سال 88 نیز به مثابه غربالی برای سیاسیون بوده است، ندارد و علیرغم عملکرد و مواضع نه چندان خوب خود در این زمینه، بر دفاع از آن تاکید جدی دارد.
 
در این زمینه رجانیوز ضمن بازخوانی مواضع دکتر قالیباف در فتنه 88، قضاوت را به خوانندگان محترم می سپارد:
 
مواضع دوپهلو و نقش میانه بازی کردن بین ضدانقلاب و نیروهای انقلابی
 
مهمترین موضع‌گیری آقای قالیباف در سال 88 صحبت‌های ایشان در گفتگوی ویژه‌ی خبری در تاریخ 2 تیر 88 است و در حالی که چند شب قبل از وی دکتر حداد عادل با حضور در همین برنامه، با صراحت به ادعای دروغ تقلب در انتخابات سبزها تاخت و حتی اعلام کرد حاضر است با میرحسین موسوی مناظره کند و دعوا را فراتر از دعوای دو کاندیدا دانست، قالیباف در این مصاحبه بدون یک کلمه موضع گیری درباره دروغ تقلب، به مواردی کلی اشاره میکند و بین نظام و اغتشاش‌گران، نقش میانه را بازی کند.
 
شهردار تهران در این برنامه می گوید: «وقتی یک منازعه‌ای به پیش می‌آید و یک اختلافی پدید می‌آید هر دو طرف مقصرند»، «یکی از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران خلق حماسه بزرگ 85 درصدی ملت در سی سالگی انقلاب اسلامی ایران است»، «عدالت در اخلاق بزرگترین نیاز عرصه سیاست است»، «این جنگ تبلیغاتی که در این مناظره‌ها و این منازعه‌ها شروع شد، قبل از آن اگر دقت می‌کردید پیش از گسترش در جامعه همه اینها را در رسانه‌های خود نامزدها قابل مشاهده بود»، ، «قانون انتخابات نیازمند به بازنگری است»، «اطلاع‌رسانی در زمینه انتخابات یکی از ضعف‌های عمده این دوره بود »، «همه آنها که دارای ابهاماتی در فضای انتخابات هستند باید با سند سخن بگویند»، «باید، نخبگان، مردم و نامزدها بپذیرند که در یک انتخابات یک نفر برنده می‌شود و یک نفر انتخاب می‌شود»، «آیا آموخته‌ایم که اگر شکست خوردیم باید چگونه رفتار کنیم، آیا باید بداخلاقی‌ها را ادامه دهیم؟»، «عزیزی که منتخب می‌شود باید این باور درونی را داشته باشد که از لحظه انتخاب شدن بداند که منتخب 75 میلیون جمعیت ایران است و مخاطبان وی تنها رای‌دهندگان به وی نیستند و این را باید در عمل و بیان رعایت کنند»، «وقتی ما مدعی قانونگرایی هستیم اما خودمان توجهی به قانون نداریم نتیجه آن این می‌شود که یک عده‌ای آشوبگر فضا را در کشور ملتهب می‌کند»، « آن جمعیتی که در 25 خرداد به خیابان‌ها آمدند یک بخشی از مردم بودند که دارای ابهاماتی بودند»، « ای کاش مجریان قانون و آنهایی که می‌خواهند تجمعات را برگزار کند، قانون را رعایت می‌کردند »، «{در 25 خرداد} شاهد آن بودیم که افرادی حرفه‌ای با نظام مشکل دارند و صف‌شان از مردم جداست، دست به اغتشاشاتی زدند»، « کاندیداها از فرصت پنج روزه استفاده کنند »، « اگر ما اختلاقی داریم باید آن را در چارچوب قانون پیگیری کنیم و بدانیم که دشمنان در کمین‌اند و در این راه باید دست در دست هم با تکیه بر وحدت کلمه برای پیروزی در مسیر انقلاب و نظام گام برداریم»، «با در اختیار قرار دادن فرصت‌ها برای همه اجازه دهیم بیانات مختلف مطرح شود»، « وی در پایان با تاکید بر ارائه مستندات محکمه پسند از سوی کاندیداها گفت: اجازه دهیم شیرینی بزرگ حضور ملت که برخاسته از افکار امام و انقلاب بوده به کام جامعه تلخ نشود و اعتراضات خود را در مجاری قانونی پیگیری کرده و به پیش ببریم». ادامه مطلب...
+ نوشته شـــده در شنبه 92/1/10ساعــت 9:54 صبح تــوسط عباس | نظر
راه پیشگیری ازسرطان cancer ژن بسمه تعالی راه پیشگیری از سرطان c

راه پیشگیری ازسرطان cancer ژن

 

بسمه تعالی

راه پیشگیری از سرطان cancer

عوامل ایجاد سرطان cancer

استادى در شروع کلاس درس، لیوانى پر از آب به دست گرفت. آن را بالا گرفت که همه ببینند. بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟ شاگردان جواب دادند 50 گرم، 100 گرم، 150 گرم.
استاد گفت: من هم بدون وزن کردن، نمی دانم دقیقاً وزنش چقدر است. اما سوال من این است: اگر من این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم، چه اتفاقى خواهد افتاد.شاگردان گفتند: هیچ اتفاقى نمی افتد. استاد پرسید: خوب، اگر یک ساعت همین طور نگه دارم، چه اتفاقى می افتد؟ یکى از شاگردان گفت: دست تان کم کم درد می گیرد. حق با توست. حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟شاگرد دیگرى جسارتاً گفت: دست تان بی حس می شود. عضلات به شدت تحت فشار قرار می گیرند و فلج می شوند. و مطمئناً کارتان به بیمارستان خواهد کشید و همه شاگردان خندیدند. استاد گفت: خیلى خوب است. ولى آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟ شاگردان جواب دادند: نه پس چه چیز باعث درد و فشار روى عضلات می شود؟ من چه باید بکنم؟شاگردان گیج شدند: یکى از آنها گفت: لیوان را زمین بگذارید. استاد گفت: دقیقاً . مشکلات زندگى هم مثل همین است. اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید، اشکالى ندارد. اگر مدت طولانی ترى به آنها فکر کنید، به درد خواهند آمد. اگر بیشتر از آن نگه شان دارید، فلج تان می کنند و دیگر قادر به انجام کارى نخواهید بود.فکر کردن به مشکلات زندگى مهم است. اما مهم تر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب، آنها را زمین بگذارید. به این ترتیب تحت فشار قرار نمی گیرید، هر روز صبح سرحال و قوى بیدار می شوید و قادر خواهید بود از عهده هر مسئله و چالشى که برایتان پیش می آید، برآیید! دوست من، یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذار. ومشکل راحل کن زندگى همین است!


+ نوشته شـــده در شنبه 92/1/10ساعــت 8:37 صبح تــوسط عباس | نظر
<      1   2   3   4